sobota, 27 kwietnia 2013

Maxi

Dzień dobry! Jestem w sumie nastawiona optymistycznie, mimo że obudziła mnie fatalna pogoda, ale do tego zdążyłam się już tutaj przyzwyczaić. Ostatnio mam strasznie zabiegany tydzień, wiele spraw do załatwienia i w znaczny sposób koliguje to z osiągnięciem dobrego samopoczucia, którego tak bardzo potrzebuję. Gorąca kąpiel, masaż i sauna to jedyne czego teraz chcę. Może zna ktoś z was jakieś ciekawe maseczki? Niekoniecznie muszą być typowo relaksacyjne, ale może jakieś pielęgnacyjne?
A teraz moje małe wishlist i życiowy dylemat ograniczający się do tego, którą z sukienek powinnam wybrać? Która będzie się lepiej prezentowała? Zestawiłam kilka moich faworyzowanych sukienek tego typu oraz obuwia, które moim zdaniem sprawdza się świetnie przy takich kreacjach jak i typowo letnich pogodach :)

1. Topshop * 2.River Island * 3.Missselfridge.com 

3 komentarze:

  1. moim zdaniem sukienka z topshopu bedzie prezentowac sie najlepiej, jest najprostsza i slicznie bedzie na tobie wygladac zwlaszcza w polaczeniu z takimi sandalkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Właśnie pomiędzy nimi mam największy dylemat, haha :c

      Usuń